POŠKOZENÁ ZÁSILKA
Nezoufejte!
Pokud je zásilka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání zboží překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky a neporušenost obalů zboží. V případě jakýchkoliv závad sepsat reklamační protokol o poškození za přítomnosti a s podpisem přepravce, pokud je to možné poškození zdokumentovat fotografií. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. O těchto skutečnostech kupující neprodleně informuje prodávajícího. Podpisem přepravního listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
Pro uplatnění reklamace u společnosti DPD je nutné vyplnění on-line formuláře, případně volejte zákaznický servis +420 225 373 373.
Zásilka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží nebo v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás, prosím, na email objednavky@montik.cz, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. Budeme Vás kontaktovat.